Конференції
Науково-практична конференція з міжнародною участю
"Сучасна фармація: історія, реалії та перспективи розвитку"
20 вересня 2019 року у Харкові
на базі Національного фармацевтичного університету відбулася Науково-практична конференція з міжнародною участю "СУЧАСНА ФАРМАЦІЯ: ІСТОРІЯ, РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ", присвячена 20-й річниці заснування Дня фармацевтичного працівника України
НАПРЯМИ РОБОТИ КОНФЕРЕНЦІЇ:
24th World Congress on Pharmacology
семінар для майбутніх та практикуючих провізорів
"Працюємо для здоров’я людства"
28 березня 2019 року відбувся семінар-тренінг “Працюємо для здоров’я людства”.
Семінар провели Євген Бородін, міжнародний бізнес-тренер, Retail Lead Pfizer WB та Вікторія Максимова, District Manager Central Region Pfizer Ukraine.
Під час семінару було розкрито наступні питання:
якісні та вартісні відмінності оригінальних та генеричних препаратів;
переваги застосування оригінальних препаратів;
психологічні основи прийняття рішень під час вибору лікарських засобів в аптеці.
Студенти фармацевтичного відділення, проявили неприхований інтерес до питань фармацевтичної та психологічної опіки відвідувачів аптек, взяли участь в обговореннях і висловили свою думку про рекомендовані прийоми роботи провізора. Також учасники семінару мали можливість ознайомитися з брендовими препаратами однією з найбільш успішних фармацевтичних компаній в світі.
СЕМІНАР "СТВОРЮЮЧИ РАЗОМ ЗДОРОВИЙ СВІТ"
23 листопада 2018 року відбувся семінар "Створюючи разом здоровий світ" для провізорів , фармацевтів, а також студентів–випускників ДЗ "ДМА МОЗ України" кафедри загальної та клінічної фармації за спеціальністю "Фармація" та "Клінічна фармація".
Слід зазначити, що семінар є унікальним заходом, метою якого є створення платформи для обміну досвідом та знаннями молодих спеціалістів та провізорів, які мають великий практичний здобуток в організації роботи аптечного закладу взагалі. Спілкування з колегами, партнерство, обговорення нововведень і активний обмін напрацьованого матеріалу це є формування фахових компетентностей.
Питання, які розглядалися, мають практичне значення, як для молодих спеціалістів в цій галузі, так і для провізорів маючих досвід:
як визначити психологічний портрет відвідувача аптеки;
знайти крапки контакту з клієнтами, не витрачаючи "зайвих нейронів" відвідувача і провізора;
проекти щодо залучення нових клієнтів;
значення "сарафанного радіо", як маркетингового ходу.
Під час виступу та проведення дискусії наші студенти ставили запитання, брали активну участь в обговорюванні поставлених питань, роблячи акцент на практичне значення або застосування представленої інформації на практиці, що означає повне розуміння матеріалу, глибокі знання таких предметів, як клінічна фармакологія, фармацевтична опіка.